آیا اجنه همان موجودات فضایی هستند ؟ نه کاملا ولی در بسیاری موارد بله!

در قرآن آمده جن و انس . همينطور زندگي در ديگر كرات . منظور هم از جن كل موجوداتي است كه غير ارگانيك هستند.  باز هم ذكر كرده كه جنها خوب و بد دارند ولي انس يا انسانها كه در ديگر كرات هستند حتي يك لحظه هم نافرماني خداوند را نكردند . به نظر من گونه هاي كه ما الان شاهدش هستيم مثل گري ها جزء همان جن ها هستند ولي هم خوب هم بد.  هميشه در مواقع جنگ حاضرند . حالا چه دخالتي در جنگ ها دارند خدا ميداند. جنگ جهاني دوم ، اول و همينطور شما اگر تاريخچه مشاهده يوفو ها را بخوانيد آنها بيشتر در مواقع جنگ ها و مناسبت هاي مهم ديده شده اند. نمونه اش سال 62 جنگ تحميلي ايران و عراق كه يك بشقاب پرنده بسيار بزرگ در جبهه هاي جنگ ديده شد.ربوده شدنها ، آزمايش روي انسانها  و ……. . پس حضور فعالي دارند. البته اين نژاد از جنها با آنهايي كه در جاهاي قديمي  ديده ميشوند و …… كه در ساير وبلاگها است فرق ميكنند.

ولي بحث اصلي حضور انس يا انسانها . به نظر من آنها هم روي زمين حضور داشته اند . آيا ما بايد آنوناكيها  را جزء جنها بگيريم يا انس، يا الوهيم، يا عمالقه. آيا آنها هم نيت بدي داشتند؟ خيلي ها كه كتاب گمشده انكي را خوانده اند ايميل مي زنند كه شما اينها را جاي خداي خود گرفته ايد و فلان و فلان هستيد . در حاليكه هر كس حتي اگر گفته هاي سومريان درست باشه شكي در اينكه زندگي ما و وجود ما به خواسته خداست نميكنه. حتي در كتاب گمشده انكي بارها از خداوند به نام خداي همه منشاء ها ياد شده و يا فرستاده خدا به نام گالزو.

خيلي از دوستان فكر ميكنند كتاب انكي يا موجودات غول پيكر يا الوهيم يا آنوناكي يا عمالقه از روي ذهن و خيال نوشته شده ، در حاليكه از دوستان ميخواهم كه تورات و انجيل و قرآن را بخوانند تا ببينند كم و بيش به اين موارد اشاره شده.

در آن مطلب هم كه راجع به سومريان بود شايد منظورشان انسانهاي ماقبل از آدم و حوا  است يا تيره اي از انسانها نه همه انسانهايي كه الان روي زمين حضور دارند.

بالاخره ما بايد قبول كنيم كه غير از اين جنهايي كه در ساير وبلاگها و سايتها به نام جن است ، بقيه موجودات حال چه غير ارگانيك كه همان جن چه ارگانيك كه همان انس در روي زمين حضور داشته اند يا دارند  و چه رپتيليانها يا خزندگان و… و چه نيت خوبي داشته باشند چه بد ما بايد آگاه باشيم. آگاه از اينكه ميخواهند روح ما را از رسيدن به اصل خويش بازدارند و جلوگيري از هدفي كه دارند كه همان نافرماني خداست.  البته اين آمادگي مخصوص آنهايي است كه نيت بدي دارند.

خدا به ما روح الهي و عقل داده كه هم راه نيك و هم حقيقت را پيدا كنيم. نه اينكه هر حرفي را كه كوچكترين منافاتي با دانسته هايمان دارد از روي ترس از اين كه اعتقاداتمان را از دست بدهيم كلا نهي كنيم و بگوييم دروغ است .

در آخر از اين كه نوشته ام سليس و روان نبود ببخشيد .

به اين مطلب كه حاصل تحقيقات و مشاهدات يكي از دوستان هم هست سري بزنيد.

آیا اجنه همان موجودات فضایی هستند ؟ نه کاملا ولی در بسیاری موارد بله!

http://channel.nationalgeographic.com/staticfiles/NGC/StaticFiles/Images/Show/27xx/270x/2701_is-it-real-ancient-astronauts-3_04700300.jpg

4 عكس از موجودي فضايي كه در سال 2007 در مكزيك پيدا شد و آزمايشات روي DNA اين موجود ثابت كرد كه منشاء غير زميني دارد.

http://resources1.news.com.au/images/2009/09/02/1225768/746741-dtstory-baby-alien.jpg

http://english.people.com.cn/mediafile/200908/26/P200908260957293072859182.jpg

http://www.disclose.tv/files/photos/3133f88cbe33bcdL.jpg


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 22 / 6 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین